Ahad, Januari 18, 2009

MEMORI:Usaha Serang Mekah dan Madinah

SUNGGUH BIADAP ORG YAHUDI INI

Tujuan saya mengeluarkan artikel ini balik adalah kerana untuk menyedarkan bahawa amerika dan israel sentiasa untuk memusnahkan umat islam.semoga kita mengambil iktibar atas ape yang terjadi di gaza skg.malah penerbitan ini untuk menyemarakkan perasaan benci kita kepada amerika dan israel.

WASHINGTON: Tindakan biadab seorang calon presiden Parti Republikan yang menggesa serangan dilancarkan terhadap Makkah dalam usaha menghalang sebarang serangan nuklear ke atas Amerika Syarikat dikecam teruk umat Islam dan pentadbiran Presiden George W Bush.
“Amat melampaui batas dan salah bagi sesiapa saja yang mencadangkan serangan ke atas tempat suci - sama ada ia Islam, Kristian, Yahudi atau agama lain
“Sebarang cadangan bahawa usaha mempertahankan Amerika atau mempertahankan kepentingan negara itu akan mewajarkan serangan ke atas bandar suci agama adalah idea yang melampaui sejarah Amerika. Kita mahukan hubungan baik dan positif dengan negara lain terutama di Asia Barat dan Islam,” jurucakap Jabatan Negara Amerika, Tom Casey, dipetik Agence France-Presse (AFP) sebagai berkata.

Wakil Republikan Colorado, Tom Tancredo, berkata cara terbaik menghalang serangan nuklear pengganas ke atas Amerika ialah dengan mengancam untuk mengebom dua bandar raya suci umat Islam, Makkah dan Madinah.
Jurucakap kempen Tancredo, Alan Moore, berkata anggota Republikan Rumah Putih menyokong kenyataan biadap itu.
Majlis Perhubungan Amerika-Islam (CAIR) yang beribu pejabat di Washington mengutuk keras kenyataan itu yang disifatkan ‘tidak wajar bagi seseorang yang mahu menduduki pejabat awam di Amerika Syarikat,’ menurut laporan The Denver Post.

“Ancaman seumpama itu kelihatan benar, jika dilihat dari prospek penempatan ramai tentera Amerika di Arab Saudi,” Naib Presiden Mttahida Majlis-e-Amal, Senator Sajid Mir, dipetik sebagai berkata oleh akhbar The News.
-Sumber:Berita Harian bertarikh 6 Ogos 2007

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap artikel,hal ehwal semasa atau apa apa yang tertulis disini berdasarkan sumber yang sahih..saya mengalu-alukan kritikan,cadangan atau komen anda


visitor maps-negara pengunjung blog saya