Ahad, Januari 18, 2009

support Arsenal=support Israel

COPY PASTE KE WEB LAIN http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=463484

ABIS NAK SOKONG TEAM MANE??MAN U??RED DEVILS pulak..syaitan tu..abis?ntah la,saya pun tak sure sbb saya sokong chelsea,tapi sekadar sokong..dulu agak fanatik sampai beli T-Shirt chelsea..Bila tanya pendapat Ustaz Hasrizal,ustaz kata,kalau awak pakai T-Shirt chelsea,maknanya awak bantu diorang in term of promotion..pandai-pandai lah fikir..

Firman Allah yang saya rasa sesuai untuk perkara ini..

"Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu haramkan benda-benda yang baik-baik yang telah dihalalkan oleh Allah bagi kamu dan janganlah kamu melampaui batas (pada apa yang telah ditetapkan halalnya itu); kerana sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang melampaui batas." (Surah Al-Maidah,57)


WHAT BBC WON'T SHOW?KLIK PADA TAJUK DI ATAS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap artikel,hal ehwal semasa atau apa apa yang tertulis disini berdasarkan sumber yang sahih..saya mengalu-alukan kritikan,cadangan atau komen anda


visitor maps-negara pengunjung blog saya